اظهارات دکتر مروی در آخرین روزهای یک خاطره
 
***آهوان نیوز***
*****خبر-نظر- تحلیل ( محلی- منطقه ای - ملی- جهانی )****
 
 

پس از اظهارات دکتر سبحانی نیانماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی

در باره فرهنگیان ومشکلات آنها و ربط آن به مجلس اکنون نماینده دیگر نیشابور در مجلس شورای اسلامی

که ازقضا از شرافت ردای معلمی طرفی از آرای فرهنگیان برای مجلس بست و به گرسیهای بهارستان تکیه جانانه زد

ولی با پشت گردن به کمیسون آموزش به علت نان آور نبودن و پوستن به کمیسیون انرزی مجلس و آنهم ریاست این کمیسیون

خود را در نظر معلمان به یک مهندس نفت تنزل داد اکنون چون سلف خویش دکتر سبحانی نیا عمده ایراد آموزش و پرورش را نه در فانی که در مجلس میبیند.

فقط یک سوال :

برادر گرامی  ما از شما می پرسیم  شما چهار سال در مجلسی که منبع همه مشکلات ما فرهنگیان را به آن نسبت می دهید چکار می کردید؟

متن اظهارات  دکتر مروی:

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط برای استیضاح مناسب نیست .
 

به گزارش مرکزاطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از پانا ، علی مروی اظهار کرد: اکنون به هیچ وجه شرایط استیضاح وزیر آموزش و پرورش فراهم نیست و از دوستان نماینده سئوال دارم آیا در حال حاضر از آقای فانی فردی واجد شرایط تر برای اداره آموزش و پرورش داریم .

وی افزود: با دستان خالی که نمی توان آموزش و پرورش با این گستردگی را اداره کرد بنابراین لازم است که دولت و مجلس به این وزارتخانه کمک کنند .

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به عقده بنده برای کمک به آموزش و پرورش نیازمند عزمی ملی و جدی هستیم تا حق و حقوق آموزش و پرورش و به خصوص معلمان را ادا کنیم .

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش دستگاهی است که همه جامعه و مسئولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند چرا که همه افراد جامعه به تعلیم و تربیت نیازمند هستند .

مروی تاکیدکرد: اگر معلمان ما هیچ دغدغه ای جزء موضوع تعلیم و تربیت نداشته باشد در این شرایط است که کشور به رشد و توسعه دست خواهد یافت بنابراین لازم است که این شرایط را در آموزش و پرورش فراهم کنیم.

وی یادآورشد: مسئله استیضاح باید شرایطی را فراهم کند تا عزم ملی برای کمک به آموزش و پرورش در کشور ایجاد شود دولت نیز می تواند لوایحی را طراحی و به مجلس بدهد و به طور قطع مجلس هم در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد .

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: شاید اکنون شرایط اقتصادی دولت هم مناسب نباشد آما از اولویت های مهم کشور بحث آموزش و پرورش و سرمایه گذاری برای آینده سازان کشور است .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


این وبلاگ صرفا یک وبلاگ: شخصی خبری تحلیلی است.
آخرین مطالب
نويسندگان