بیمه طلایی فرهنگیان( یک بام و چند هوا)
 
***آهوان نیوز***
*****خبر-نظر- تحلیل ( محلی- منطقه ای - ملی- جهانی )****
 
 

 با سلام
شایداز طرف همکاران زیاد به مساله بیمه طلایی پرداخته شده اما ورق جدید آن که تازه هنوز در منطقه ما نیشابور ورق خورده است. بسیار دردناک تر است.
 امروز صبح به اداره متبوع رفتم هولوگرامهای طلایی را که گمانم عیار آن 124 هزار مینمود نصب کردم. مسوول محترم تعاون اداره ضمن خوشامد گویی آدرس چهار نقطه در شهر ..... را جهت مراجعه و پیگیری امور بیمه  طلایی آتیه سازان معرفی کردند. عصر با شادمانی و اینکه بعد از گذشت دو ماه میتوانم هزینه های درمانی را که از جیب مبارک خرج کرده ام نقد کرده خوشحال و مسرور به سمت نزدیکترین نمایندگی اعلامی تعاون اداره  بکوییم نماینده اتیه سازان  حرکت کردم. خلوتی نمایندگی متعجبم کرد و شاید اینکه کارهای آتیه سازان به روی غلتک افتاده و مراجعه گری دیکر نمانده سخت مسرورم کرد. خلاصه بعد از نشان دادن خانمی که کارهای بیمه طلایی را انجام میداد؛  دفترچه های بیمه را که حاوی سه دفترچه که هر کدام سه الی چهار ویزیت ....هزار تومنی از متخصصان ارجمند که حق الزحمه خود را فبلا نقد از جیب جماعت نجیب فرهنگی گرفته بودند و فاکتورهای دارویی مربوطه راتحویل دادم و فرمودند که از هر دفترچه فتوکپی لازم است به اضافه فتوگپی کارت ملی سرپرست برای هر یک از ویزیتهای پزشکان محترم وفاکتورهای داروخانه ها. و سرتون را درد نیارم حدود نیم ساعت که  برگه های ویزیت و داروها را چک کرده و هر کدام را جداگانه به هم سنجاق نمود برگه رسیدی برداشت و ضمن نوشتن نام هریک از افراد ی که مدارک آنها را دریافت کرده بود. به جای پرداخت هزینه هایی که  دوماه قبل پرداخت کرده بودم در کنار حق بیمه طلایی که اداره محترم جهت بیمه آتیه سازان از حقوق اینجانب کسر نموده بود؛ فقط به دادن رسیدی  کاغذی مبنی بر دریافت مدارک طلب من به من داد  و عنوان نمود بروید و منتظر باشید تا ظرف یک تا دو ماه آینده بیمه آتیه سازان مبالغ طلب شما از بابت پرداخت هزینه های پزشکی را به حسابتان  که نگفت چه حسابی  پرداخت کند. و مضافا براینکه با دست خالی برگشتم مبلغ 1000 هزار تومان هم گفت بابت فتوگپی مدارک به پیشخوان محترم پرداخت کردم. و در مقابل این حرف من که پدر خدا بیامرز بیمه ایران این مدارک  را قبلا گرفته و پولش را نقد میداد گفت ما هیچ پاسخی نداریم و به ما اینگونه دستور  انجام  کار راداده اند .حال سوال این است که محض رضای خدا این کسانی که واسه ما جماعت فرهنگی میبرند و میدوزند چیکار میکنند آن بالا.دوماه است که از قرارداد گذشته و تازه به اصطلاح هولو گرام طلایی داده اند چاپ شود.  هزینه ها را هم که اینگونه بزک نمیر بهار میاد و .... میخواهند پرداخت کنند. نمیدانم به چه کسی باید به جز این فضای مجازی که آنهم معلوم نیست انعکاس داده شود حرفمان را ما فرهنگیان بگویییم.
به خدا این بیمه آتیه سازان اینکاره نیست که بتواند یک میلیون و چهار صد هزار  فرهنگی را سرویس دهد .کی تالاری 100 نفره به 500000 نفر سرویس داده .تا دیر نشده قرارداد را لغو کرده و حداقل بیشتر از این روی اعصاب ما راه نروید.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


این وبلاگ صرفا یک وبلاگ: شخصی خبری تحلیلی است.
آخرین مطالب
نويسندگان