امامان جمعه به تاخیر انتخاب فرماندار نیشابور اعتراض نمودند
 
***آهوان نیوز***
*****خبر-نظر- تحلیل ( محلی- منطقه ای - ملی- جهانی )****
 
 

ائمه جمعه نیشابور و عشق آباد در خطبه‌های نماز جمعه

به بی‌توجهی مقامات وزارت کشور در انتصاب فرماندار نیشابور اعتراض کردند.

100

به گزارش خبرنگار عطارنیوز،حجت الاسلام محمدکاظم رجایی امام جمعه موقت نیشابور در خطبه دوم نماز جمعه این هفته و در جمع هزاران نفر از مردم نیشابور در مسجد جامع این شهر خواستار انتصاب هرچه سریعتر نماینده عالی دولت شد.وی گفت: چندین ماه است که نیشابور فرماندار ندارد و این برای مردم شهید پرور نیشابور قابل قبول نیست. از مقامات وزارت کشور و استانداری خراسان رضوی می خواهیم مشکلات دومین شهر استان بعد از مشهد را درک نموده و تکلیف نماینده عالی دولت را معین نمایند.
همچنین بنا به گزارش خبرنگار ما،نماز عبادی سیاسی جمعه امروز در مرکز بخش میان جلگه شهرستان نیشابور در شهر عشق آباد در مصلی نماز جمعه (امامزاده یحیی) با حضور انبوه مردم به امامت امام جمعه موقت این بخش غلامرضا شرعی اقامه گردید.
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا شرعی امام جمعه موقت شهر عشق آباد در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به طولانی شدن انتصاب و معرفی معاون استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور گفت: متأسفانه نزدیک به دو سال است که دستگاه سیاسی و اجرایی شهرستان بزرگ نیشابور فاقد معاون سیاسی و چندین ماه است که شهرستان بدون فرماندار است و این به هیچ عنوان برای پانصد هزار جمعیت شهرستان قابل قبول نیست.

وی ادامه داد:جایگاه شهر سلسله الذهب، نیشابور به عنوان دومین شهر بعداز مشهد مقدس در خراسان رضوی ایجاب می نماید که هر چه سریعتر وزرات محترم کشور و استاندار محترم چاره ای بیندیشند و نیشابور را از بلاتکلیفی خلاص نمایند.
شرعی ادامه داد:البته ما از سرپرست فعلی فرمانداری و مسئول اداره سیاسی فرمانداری تشکر می کنیم، ولی قطعا مقامات محترم وزارت کشور شرایط حساس نیشابور را به خوبی می فهمند و یقینا متانت و محجوبیت مردم شهیدپرور و ولایت مدار نیشابور نباید بهانه طولانی تر شدن فرایند انتصاب و معرفی نماینده عالی دولت شود.

امام جمعه موقت شهر عشق آباد افزود: بی شک عدم ثبات در دستگاه سیاسی و اجرایی شهرستان تأثیرات بسیار منفی بر سایر دستگاههای اجرایی خواهد گذاشت که نتیجه آن جز بدبینی مردم به دولت محترم تدبیر و امید و کند شدن روند توسعه و پیشرفت و بی توجهی به حل مشکلات مردم شهرستان چیز دیگری را به همراه نخواهد داشت.
وی در پایان تأکید کرد: مردم نیشابور برای جبران کاستی ها خواستار فرماندار ترجیحا بومی هستند تا فضای وحدت و همدلی بیشتر برای خدمت محقق گردد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


این وبلاگ صرفا یک وبلاگ: شخصی خبری تحلیلی است.
آخرین مطالب
نويسندگان